kolmapäev, mai 23, 2012


mul on õhkõrn näonahk
mida sa habeme alt ei näe
kuid pole hullu
sind vist ennekõike
köidavad mu veidi
vesised silmad

mu hingel on kaks plekki
üks on hele ja karvutu
siledaks kulunud
teine must ja higine
näeb päevavalgust harva
sind paelub vist
see karvane

mu munadel on sarved
kokku kaks paari
keset tihedat tihnikut
ehmatavad sind
ka see vist
meeldib sulle

õhtu-linade vahel
köidad oma juukseid palmikusse
ja naeratad
sest
ka sina oled karvane
mind enda juurde tõmmates
haarad mu karusest rinnast


/ mingi hetk jäi kusagil silma üks reklaam, kus inimestel paluti ette kujutada maailma, kus mehed end poisikesteks ei raseeri - pilt oli noortest tervetest meestest, kellel olid Everti mõõtu blondid habemed või kartuli karva, nagu minul. see oli väga kena vaatepilt, sest koledaid mehi ei saa ju reklaami panna. jalgatulistamisena mõjus see, et järgnev kaader end raseerivast härrast polnud absoluutselt veenev. /

Kommentaare ei ole: