pühapäev, detsember 13, 2009

olen täiskasvanuks saamas

15.

olen täiskasvanuks saamas,
sest kui mõtlen lapsepõlve tagasi,
näen, et täiskasvanud
olid isad ja emad,
suured tädid ja onud.

seega saan ma täiskasvanuks
oma lapse silmade läbi,
kes näeb mind kui suurt,
kui isa, kes emaga koos,
kui meest, kes ajab onudega juttu.

olen täiskasvanuks saamas
ja sellega teen ma oma vanemad vanaks,
sest kui mõtlen lapsepõlve tagasi,
olid mu vanavanemad vanad -
hellitajad, süllevõtjad, vahel andsid taskuraha.


/ üldiselt on täiskasvanuks saamine käinud minu jaoks sammudega - esimene siis kui vanemate juurest välja kolisin ja ise endale leiba teenima hakkasin - see oli oluline, tuntav samm, mille järel arvasin, et nüüd olen ma täiskasvanu.

eile enne magamajäämist sain ma aga aru, et mõnes mõttes oli midagi puudu, et see pilt täiskasvanust, mida ma alateadlikult lapsest saati omanud olen, saab alles nüüd, lapsevanemaks saades täielikuks. /

Kommentaare ei ole: