kolmapäev, aprill 23, 2008

eesti bansky: "a kust te võtate, et edgar..."

on olnud nii ja naasuguseid väljaastumisi, -ütlemisi, -näitamisi, -käiku kisatud kunsti ning minu maitse järgi üks parimatest kaasaja nn. linnakunstnikest on banksy. sest ta pildid kõnelevad, ütlevad midagi, on kriitilised ja tekitavad emotsiooni.

mul hea meel tõdeda, et ka eestis on sarnaseid puhanguid märgata. siin ja seal olen märganud banksylikku stiili grafity's ja seda nii graafilise stiili, kui väljaütlemiste poolest. siin aadressil on üleval banksylike trafaretsete joontega pilt, milles äratuntavalt putini pea kõrval asuvas tekstimullis seisis kirillitsas kirjutatud tekst: "a kust te võtate, et edgar savisaar on m...".*

Foto NAGI's: IMG_6924

/ leidsin ühe banksy töö viinist /


PS. vaatamata sellele, et ma ülaltoodud lingi peale muigasin ja vaatamata sellele, et see link nii hoogsalt levib, liitun ma politsei üleskutsega säilitada kainet meelt ja seda alati. omage ajusid, et mitte minna provokatsioonidega kaasa.

* vaid osaline tsitaat.

1 kommentaar:

Rents ütles ...

kõige lahedam pilt, mida ma viimasel ajal näinud olen - http://pilvesurfar.wordpress.com/2008/04/10/mmmmadrid/