laupäev, oktoober 08, 2005

hingetõmbegakirjutatud

hing kisab tähelepanu järele,
keha igatseb füüsilist lähedust,
üksildus lükanud hulluse äärele
on mu aru ja kehagi just.

ma istun koledalt türases toas,
vahetan puldiga kanaleid seinal,
see on valge ja tühjus on kohas,
kus telekas puudub, kus polnud ka eila.

pea on mattunud kalbesse uttu,
liikmed klõpsates muudavad suunda
tüürides saatus, vastused lukku
mu vaikselt alistund nuttu vaid kuulda.

---

stripime:

hing kisab tähelepanu järele.
keha igatseb füüsilist lähedust.
mu üksildus lükanud hulluse äärele.

ma istun koledalt türases toas.
ma vahetan puldiga kanaleid seinal.
ta valge, ma seinal ekraanita kohas.

mu liikmed klõpsates muudavad suunda
saates on saatus, vastused lukku...
on vaikselt alistund nuttu vaid kuulda.

Kommentaare ei ole: